Log in

No account? Create an account
Losing Control [entries|archive|friends|userinfo]

[ website | mercedes-benz slr mclaren ]
[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Longtime No Write [Jul. 10th, 2005|05:36 am]
[i need some lovin' 'cause i feel |awakeawake]
[dancin' on my bed and singin' |Nine Inch Nails - Closer To God]

Wow, it's been a while since I've written in herre. And actually I think LJ is sooo much better than myspace... in a few ways. And I'm not gonna explain, 'cause I'm not in skool and I am not writing any explanation. I don't even know what to write about really, 'cause it's not like anyone is gonna read this anyway. But yeah... summer has been goin' by pretty slow for me and I like it that way. I'm home alone basically all day. I have a car, but no license 'cause I'm a procrastinator beyond all hell. I coulda had my license a year ago, but I'm lazy and there ya go. I stay up till like 5 am and sleep till after 1 pm (that's the life). And I pretty much do nothing all day. I put up my new Good Charlotte and Green Day posters earlier and they look kool (haha). I'm hopefully gonna get a new up-to-date cell phone this month, 'cause mine is 2 years old and about to die. You people reading this know I have no life, so don't hesitate to call me 'cause you know that I'm doin' nothin' if I'm writin' this crap. Well, I luvs ya alls or I love like crazy, either one works for me.
Link2 comments|Leave a comment

Lonely LJ [Apr. 24th, 2005|01:30 am]
[i need some lovin' 'cause i feel |contemplativecontemplative]
[dancin' on my bed and singin' |Steve Perry - Melody]

Hah, I just find it kinda funny that no one writes in lj no more. It use to be such fun. . .
LinkLeave a comment

Cross Dresser [Apr. 16th, 2005|02:04 pm]
[i need some lovin' 'cause i feel |chipperchipper]
[dancin' on my bed and singin' |Steven Lynch - Lullabye]

I just thought this was funny. . .

Your LJ Hos
LJ Username
Feather Colour:
The popular ho: s01astsumerejec
The big-boobed ho: trampolineness
The kinky ho: billyskiddrac27
The classy ho: billyskiddrac27
The crossdressin' ho: trampolineness
Average Monthly Income: $2,057,096.68
This fun quiz by mabelair - Taken 55100 Times.
New - COOL Dating Tips and Romance Advice!

Haha, I have no life and Dean's a cross dressin' ho (no lies there).
LinkLeave a comment

Random Shit [Apr. 10th, 2005|11:13 pm]
[i need some lovin' 'cause i feel |tiredtired]
[dancin' on my bed and singin' |some techno shit]

Dude, I haven't written in a longass time. Here's some shit to keep you fascinated. . .

Your LiveJournal Love Life
LJ Username
You are lusted after by: xendorslayer
You will be seen naked by: xendorslayer
You will have casual sex with: m4trix
You will be loved by: m4trix
You will fall in love with: trampolineness
You will end up with: xendorslayer
This Quiz by butterkitty - Taken 104448 Times.
New - Kwiz.Biz Astrology

What swear word are you?
Full Name
Your word of choice Damn
Why you swear You have a lot of anger that needs to come out.
Your motto Move Bitch, get out my way!
This quiz by Thy Beloved - Taken 90786 Times.
New - How do you get a guy to like you?

What percentage of you is innocent?
Survey Says: - 1%
But you never think about sex! FALSE
This fun quiz by cutelilangelx - Taken 57743 Times.
New - Kwiz.Biz Astrology

How sexy are you?
You are this sexy: - 78%
This quiz by Flippant - Taken 44929 Times.
New - Help with love and dating!

Your Sexiness & Sexual Future!
First & Middle Names
Favorite Color
Zodiac Sign
How Hot Are You? Hot as Hell!
You Will Have Sex This Week TRUE
# of Future Sexual Partners 10
$ Someone Would Pay to Be With You $313.73
Your Sexiness Rating - 50%
Your Sexual Future (8) - As I see it, yes. - (8)
This QuickKwiz by DeniDen - Taken 33136 Times.
New - How do you get a guy to like you?

Secretly thinking, "Is all that true? Hmm, I wonder. . ."

Favourite Color
Is some one in love with you right now heck yes
are you in love right now YES!
This quiz by therat429 - Taken 79609 Times.
New - COOL Dating Tips and Romance Advice!

That is so true.

Who is your lj soul mate?
LJ Username
Your SoulMate bewhatyouhate
This QuickKwiz by inthemiddle2008 - Taken 39315 Times.
New - Kwiz.Biz Astrology and Horoscopes

what drug are you?
you are acid-you like to have converations with talking trees and floating pig fairies..good times good times
This Quiz by niconics - Taken 32054 Times.
New - Help with love and dating!

I'm crazier than that, fuck yeah. Anyways, I'm through with doing this crap. It was amusing for a while though, I'll admit that.
LinkLeave a comment

Happy Birthday To Me [Jan. 19th, 2005|06:00 pm]
[i need some lovin' 'cause i feel |lovedloved]
[dancin' on my bed and singin' |New Found Glory - I Don't Wanna Know]

Yay, I'm 17 and I don't have a curfew anymore!!! I don't act like I'm 17 (that's for damn sure). I act more like I'm 7. But yeah, today was awesome 'cause all I had was lunch and guitar, then I left (and plus it's my birthday). Tomorrow I gots sociology, choir and then bowling, that'll be fun. I hope my mommy gets home soon, 'cause I wanna eats my yummy birthday cake.
LinkLeave a comment

My Rack [Jan. 3rd, 2005|05:58 pm]
[i need some lovin' 'cause i feel |contemplativecontemplative]
[dancin' on my bed and singin' |Ryan Cabrera - Take It All Away]

Yeah so, yesterday night Jim got on my case about some shit. He kept askin' me why I didn't have my license and blah blah. Then he said your failing all your classes and you don't have a job, if you wanna be a bum you're well on your way to becoming one. I wanted to scream fuck you, but my mom was right there so I restrained myself. Not like she did anything any way. What he said really got to me, not then though. I kinda put it outta mind then. He sounded like my dad the way he said that shit to me. But yeah, I kinda started thinkin' about it after skool. I wanted to bitch him out online about what he said, but eh, I dunno if I will or not. Anyways, I knew I'd get raped at skool today and I did quite a few times (hells yeah). It was orgasmic, lemme tell ya, but ya know it's not rape if ya want it (hehe). I also heard that I have a nice rack a few times. What's with you people and my rack?
Link4 comments|Leave a comment

European Sex [Dec. 30th, 2004|01:07 pm]
[i need some lovin' 'cause i feel |lovedloved]
[dancin' on my bed and singin' |Ryan Cabrera - Shame On Me]

Man, I had some CrAzY european sex last night. . .
Link3 comments|Leave a comment

Merry Christmas [Dec. 25th, 2004|11:21 pm]
[i need some lovin' 'cause i feel |bouncybouncy]
[dancin' on my bed and singin' |Keane - Everybody's Changing]

MERRY CHRISTMAS Y'ALL!!!!! Today has been a loooonnng day, but a kickass one at that. Awww man, I got my stereo today. Right when I opened it and found out it was the one I wanted, I hugged the box for like a minute. I LOVE MY NEW STEREO!!!!!!!! I also gots a chorus/ flanger pedal for my baby, the original twister, some american eagle stuff, my own gamecube, and the list goes on. . . . But yeah, Jim and I tried out my new pedal and it's pretty awesome. Well kids, that's all for now. I hope y'alls Christmases rocked and I luv ya.
LinkLeave a comment

Christmas Eve [Dec. 24th, 2004|01:04 pm]
[i need some lovin' 'cause i feel |excitedexcited]
[dancin' on my bed and singin' |Jimmy Eat World - Pain]

Well, I gots my room cleaneded up a bit more yesterday. I'ma gettin' ready for my new stereo, I CAN'T WAIT TO GET IT!!!!! I already know I'm gettin' 1 'cause Jim was over at my dad's the other day and he saw 2 HUGE presents. One was for him, and the other was for me. Besides that, I'm just tryin' to get through the day. I CAN'T WAIT FOR IT TO BE CHRISTMAS!!!!! I need somethin' to do to pass the time and watchin' the tube ain't workin'. Hrmmmm, I'll thinka something. Anyways, I found a dollar in my room yesterday. Yay! Now I have some money to my name! Well, actually I do have money, 'cept it's in the form of a check and I can't spend it till after Christmas. Blasted checks. Yeah so, I keep swearin' at the dog in italian and my mom has no idea what I'm saying, it's great. And now, I think I'm gonna go get me some eats, cause I haven't eaten anything and I've been up since like 7 am.
LinkLeave a comment

Sleepy [Dec. 21st, 2004|10:25 pm]
[i need some lovin' 'cause i feel |sleepysleepy]
[dancin' on my bed and singin' |Linkin Park - Hit The Floor]

Sheit son, I got like 17 hours of sleep today. I went to bed at 2 am and got up at 8 am, took some cough medicine and went back to sleep 'round 8:30. Woke up at 1 pm, at some bread and went back to bed 'round 1:30. I didn't get up till 7 pm and now here I am, and I'm still sleepy. I can literally say I slept the day away. But now my back aches and so do my knees, poor me. Other than that, PHANTOM OF THE OPERA COMES OUT TOMORROW!!!!!!!! Finally, but I don't think I'm gonna go see it this week. I'll probably see it next week with my super sexy hoes.
LinkLeave a comment

[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]